4 kommentarer om “Hjemmelaget hundeseng

  1. Kine

    Hei det var en utroli fin seng. lurte på om du kanskje kunne fortelt meg hvordan du laget den? Har tenkt lenge på å kjøpe hunde seng nu men de er så utroli dyre åsså må æ i tilleg ha en stor hundeseng. 🙂

    1. Hei 🙂 Jeg kjøpt først stoff (på stoffbutikk) jeg kjøpte 2 meter, og det ble stoff til overs også. Også kjøpte jeg en stor pute som jeg tok stoffet fra, men kan også kjøpe stapp også.

      Først klippet jeg den slik jeg vill ha de, deretter sydde jeg den på vrangveien (men lot en side stå igjen), vrengte den til rett veien.
      Så sydde jeg en firkant inni sengen (men husk og ha fyll midt i sengen før du syr igjen siste side på firkanten!), også stappet det med full. (det er den kanten)Jeg stappet mye fyll på kantene, så den ble litt hard, men det bestemmer du selv.
      Siste langsiden yterst sydde jeg fint igjen, den ble ikke sydd vrang da, men det vistes nesten ikke.

      Sengen ble kostene rett under 300,-
      Ps, Hunden min på 30kg bruker bare halvparten av sengen, så den ble stooor 🙂

  2. Siv kindlistuen

    kjempefiiiin sen!! har tre hunder på ca 30 kg som trenger nye senger og etter å faumfart nettet fant jeg siden din. slike vil jeg lage!!! Takk for tipset!!!

Legg igjen en kommentar